Activitati de Papushele

In mall-

-Fetelor,stati putin de vorba cu tipul ala sa le povestesc admiratorilor despre ce am mai facut noi.

-Bine.Ok.

Hai sa va spun.Astazi stiti,trebuia sa avem vreo 3 intalniri,dar am hotarat ca azi sa fie doar pentru noi.Asa ca am mers la Hollywood Multiplex ,am vazut Sex and The City (filmul).A fost super tare.Chiar daca premiera e pe 6 iunie,nu conteaza.Noi avem regim preferential.Imi pare rau ca nu a fost si Poofa cu noi.Ea e cam bolnavioara saracuta.O sa treca Linda mai tarziu pe la ea.Sigur o va inveseli cand ii va spune despre LV la Marriott.Asa.Dupa SaTC am mers sa imi iau un Vertu si niste bijuterii de la Cellini.Am spart Platinum cardul lui Papushel.Eh,nu imi zice nimic.Doar de aia ne iubim noi.Dupa ce si-au mai luat fetele cate ceva de la Kenvelo si Leonardo -stiu,umbla cu chestii cheap-,am mers la super-mega terasa de pe acoperisul mall-ului.Si ce sa va spun,acolo numai fitosi.Blonde cu bichoni,pinguini cu sampanie,de toate.Doar noi lipseam de acolo.Ah,v-am zis ca acolo au piscina?Da,e super tare!Ne-am dezbracat si am ramas in super costumele noastre de baie cu Swarovski.Se reflecta super marfa soarele in toate pietrele alea.Bine,eu aveam si ceva diamante,dar nu le-am zis la fete,sa nu fie invidioase.Dupa ce am dat un tur de piscina am hotarat ca nu e pentru noi mediul ala cu toti cainii si am zis sa plecam.Si uite am ajuns aici,la separeul din super cafeneaua asta.Ca bonus,primiti o poza cu noi in mall.Singure ne-am facut-o.Suntem destepte!De la stanga la dreapta : Suzie,eu (Mia) si Linda.

-Gata fetelor,sa mergem!Salutati-i pe admiratori🙂

-Un pupic dulce de la mine,Suzie.

-Si un poop mare de la mine,Linda.Paaa.

2 Răspunsuri

  1. da’ ocupate mai sunteti fetelor!

  2. deci prea tare:)

Lasă un răspuns

