Ce aifon fata?Vertu!

Dimineata devreme

„Vai,uite ce cearcane am de azi-noapte.Am stat de vorba cu Suzie despre Luis V. ala si am dormit cu 10 minute mai putin.Repede,repede sa folosesc niste anticearcan.Asaaa,vai ce frumoasa sunt!Oglinda,oglinjoara,cine e cea mai frumoasa papusha din tara?Mia,normal.Asa,usurel cu luciul,sa nu dam prea mult peste.Aruncam si putin sclipici pe la ochi,sa par asa mai unfinished.Ca cica e mai cool acum sa pari mai ravasita.Rimel.1 strat,2 straturi,3,4 gataaa.Hai sa tapam putin bretonul,il dam pe spate si il prindem cu o clamuta in varful capului.Restul parului o sa il indrept cu placa.Buun.Mai departe.Margele la gat,margele in urechi,margele la mana.Un top lucios,niste blugi skinny si tocuri.Ma avantajeaza,ce naiba!Poseta…ah,poseta.Pe care sa o iau?D&C,LW,GOOCI,CHANNEL,V3RSACE sau PiRAnDA?Cred ca aleg D&C.Parca nu se observa asa tare ca e fake.Merge,Ma duc pana la oglinda de la baie sa imi vad dintii si o sun pe Linda…..na na,ce dinti frumosi am.Off,fata asta nu raspunde odata!Ma enerveaza!….ups.Am scapat telefonul in toaleta.Asta e,si asa era un 7900 Prism cam vechi.Ma duc la Linda sa mergem la shopping.”

Doua etaje mai jos

Tzr,tzr…cioc,cioc!

-Neata fata!Hai intra.Ce faci?N-am putut sa raspund,ma fardam si eu,si iti dai seama.Nu puteam sa intrerup asa totul brusc.

-E ok fata.Trebuie sa mergem sa imi iau un phone ca pe al meu l-am scapat in wc incercand sa te sun…

-Ah fata,stiu eu de unde si ce telefon sa iti iei.Stai sa imi iau Lv-ul si mergem.Aifon fata,aifon trebuie sa iti iei.

-Ce aifon ?Fata,tu de cand n-ai mai deschis televizorul ala?Vertu fata,Vertu!E super tare!E dotat cu diamante,safire,aur…ce stii tu.E numai bun pentru frumusetea asta de acril lipit de unghiile mele.

-Ai tu bani fata de d-asta?

-Ce intrebare!Normal.Mi-a dat Papushel Platinumul si mi-a zis sa imi iau ce vrea gurita mea.Asa ca…profit.

-Bine fata,dar mergem si in mall la un Campari?

-Mergem fata,face Suzie cinste.

6 Răspunsuri

  1. :))

  2. vai fata,ce imi place despre voi,sunteti asa de cool!! cand mergem pe la SPA-ul ala,ca eu as avea nevoie de o exfoliere totala, sau un masaj anticelulitic, ca am vazut ca mi-a aparut ceva pe funduletz,si ma simt ca o vaca… uite ce fund imi face!! papushelelor,vreti sa fiu prietena voastra,ca imi sunteti tare dragi.. simt ca avem ceva in comun,dar nu stiu ce..

  3. @papusee.. Hai fata sa fii prietena cu noi!

    • Hey papushele, mi am intalnit idolul:x. Sa va povestesc despre una, o fatha mai distrusa. Da voi papushe, are o mustata…x_x si cand i am zis sa si o rada cu lamah a zis ca noo:>. Si se jigneshte singura tuu:-<. Sa va mai zic de ea?;;)

  4. vai fata,ce magulita ma simt,sa mor eu… nici nu am crezut vreodata ca o sa imi intalnesc „sorele” pe internet…bine ca v-am gasit pe voi.ca simteam nevoia sa vorbesc si eu cu cineva de nivelul meu,ca ma uit la toate shteoarfele astea pe strada,la cate fitze au cand merg pe strada, de zici ca sunt mare dive, cand colo ele uita ca de fapt diva sunt eu,ca doar de-aia ma ingrijesc mereu.ce stiu ele ce e aia SPA, manechiura, pedichiura, fitnesuri zilnic, coafiura…ele se duc la bai la Techirghiol… Taranci,nu altceva!! sa le vezi cum se uita la mine cand trec pe strada,zici ca sunt Britni Spirs… Ca eu nu pot sa merg pe strada fara tocuri de 10cm..parca nu sunt eu…vai,tu fata, bine ca am cu cine vorbi, ca imi pleznea capu de atata Ciao! si Star… grea munca mai e si asta,sa citesti reviste mereu… eu cred ca trebuie sa ma plateasca ca le citesc mereu. nu stiu cum sa fac sa ajung si eu pe acolo.Asta e visul meu..sa apar pe pagina unei reviste…

  5. Deci suntetzi cul rau de tot, sa moara Veta.😡. Friends?:o3.

Lasă un răspuns

