Cu Linda si Poofa la o barfa mica

„Pentru ca Poofa se simte cam rau dupa cheful de acum doua seri am decis sa merg la ea.Zis si facut.Am luat un 336,pe urma un metrou,am schimbat la Eroilor si intr-un final am ajuns in cartierul rezidential in care locuieste ea.”

la Poofa la vila

-Heeey,buna Poofa! :-*

-Buna Linda.Ce faci?Ce te aduce azi pe aici?Ai venit sa me bronzam impreuna si sa ne lasam masate de Grig?

-Ah,nu.Sunt doar in trecere.Vroiam sa vad cum te mai simti si sa te pun la curent cu ultimele noutati.

-Eu ma simt super ok,dar hai cu barfa.Zi,zi!

-Pai,Mia si-a luat Vertu fata.E de fita.Cica e bun numai ca sa iei ochii lumii cu diamantele cu care e inzestrat.Fata,i-a spart cardul lui Papushel si a pus-o tot pe Suzie sa plateasca in mall.Fata,nu stiu,e cam zgarcita.Da’ e fata buna.

-Eh,nu stii ca asa e ea?Cand vine vorba de haine,bijuterii,accesorii,telefoane…nu mai gandeste rational.E in lumea ei acolo.

-Da fata.Dar si mai tare sa iti spun: Luis Vuitton vine in BU-CU-RESTI!Zi tu fata ca nu e misto!!!

-Luis Vuitton fata?Care Luis Vuitton?

-Aoleu,si tu esti proasta?Eu te vedeam mai bruneta…L.V.Toanto!Nu tii minte ce scrie pe toate posetutele luate de tine din IDM?LV,LV,LV,LV.Si se deschide un magazin cu posete de posete.Adevarate fata.Si am stabilit cu fetele ca mergem acolo sa ne fataim in fata oglinzii,sa ne facem poze cu Vuittoanele.Si asa nu prea mai am pus poze pe hy5 de cateva ore bune.Si in plus,o plimbare la Marriott nu strica niciodata.Dar tinuta de gala e obligatorie,ne-am inteles?

-Da fataaaaa!Suuuper!Uraaa!Vai,nu pot sa cred.Deja am emotii.O sa ating minunata piele de LV…mmm,ce bine o sa fie😀 Cand mergem fata?

-Peste vreo 5-6 zile fata.Vezi cu ce te imbraci,da?Hai ca eu ma grabesc,ca trebuie sa ma intalnesc cu Lenuta de la parter sa imi faca frenchul ala.Pa,te-am poopat dooltze!

-Pa fata,eu il chem pe Grig sa ma maseze putin.Ciao bella!

-Hey fata,uite poza facuta de Grig,hai ca am iesit super amandoua!

2 Răspunsuri

  1. Fata ce cool sunteti

  2. vai tuuu!!!:X

    ce fesan funky kinky trendy mega-super-giga-marfa sunteeeeeeeeeeti!:X

    foarte tare:)

Lasă un răspuns

