@Party with some kids

Fata a fost super tare.Ne-a invitat o casa de copii sa e distram cu cei mici.Ne-am dat in leagane afara,ne-am batut cu perne in casa,si bineinteles le-am facut unghiile fetitelor,le-am machiat.Baietilor le-am facut niste freze traznet!Ce mai,a fost fun.Le-am vorbit despre Britney,despre Pussycat Dolls,le-am fredonat si lor „I’m a Barbie Girl,in a Barbie World…”.Super tare!Si despre fashion le-am invatat cate ceva,si le-am zis sa o viziteze pe prietena noastra DaDa in fiecare zi ca sa mai vada incotro se indreapta moda.Oricum,nu vrem sa avem copii.Cel putin,nu acum.Noi suntem fete de club,nu de casa.Sareau aia mici pe noi,ne trageau de extensii,ba’ chiar unul mic mi-a intepat sanii sa vada daca fac „boom”.Hello!Eu n-am silicoane!Poofei i-au spus ca seamana cu Buzuka.Cam toate semanan la buze cu ea,daah.De aia ne-am bagat niste botox.Sa le avem mai maaari.Si mai senzuale,logic.Acum ne pregatim de Bamboo.Mai vorbim maine.Si venim cu poze din club.Kisses!

Ah,uitati si o poza de la kids party.

Un răspuns

  1. am vazut si eu ca aveti buzele mari😀 taaare.va iubesc

Lasă un răspuns

