Back din club

Uite draga am dat o fuga pana la mare si am mers la Bamboo.Ce sa-ti spun,am stat doua ore in fata oglinzii la IDM,nu prea stiam ce sa imi iau.Fetele s-au dus in mall.Eu…IDM.Fiecare dupa posibilitati.Oricum,mi-am luat niste fake-uri,cred ca nici designerii originalelor nu ar sti sa faca diferenta.O geanta PiRAnDA,un top Dulce-iCabana si niste blugi Li Cupar.Ah,si pantofi,bineinteles,Manuel Blahnic.Fetele si-au luat de toate.Oricum,am fost toate cele mai tari din tot clubul.Baietii salivau dupa noi.Dar nu le dadeam atentie.Noi dansam si atat.A fost o seara taaare.De mult nu ne-am mai distrat asa,impreuna.Era pe acolo si Brangelina,si Columbienii,dar noi am fost mult mai hot decat ei.Pai cum aratam noi si cu aratau ei.Daah!Va pooop.Ne mai auzim.Acum somn.Hai ca va arat si o poza cu noi toate in fata discotecii.

Un răspuns

  1. […] iar discrepanţă… Fetele ştie să scrie! Din Banbu, Paşa şi Plaza, Poveşti ne aduc o […]

Lasă un răspuns

