Hey fata!

(Acesta este povestea castigatoare)

Tu fata,stai sa iti zic.A fost super belea.Sa vezi fata.Ne-am intalnit la Marriott.Ne-am atins…avea o piele asa de fina.Si mirosea atat de bine.Zici ca atunci era scos din cutie.Bronzat,bine facut,avea si cateva tatuaje si niste pierceuri,arata belea fata!Si,ne-am plimbat putin printr-un magazin,ne-am tinut de mana,l-am mai luat si in barte din cand in cand.L-am si sarutat chiar.Se uitau angajatele cam ciudat,dar erau invidoase,clar!!!Da fata…si cand am vazut cu cat vroia sa fie al meu…2000 euro fata!Da fata…un exemplar de Luis Vuitton 2000 euro.😦 Asta e…i-am promis ca ma mai duc sa il vad,si l-am promis ca nu o sa il insel cu nici un fake.Oare pot sa ma abtin?

Uite si poza fata,Poofa in fata si eu in spate.

2 Răspunsuri

  1. sigur nu era un „fake”…?

  2. Nu era,nu era😛 Fataaaa

Lasă un răspuns

