Noi si sexul

Faaaaat,am uitat sa va zic.Am fost cu Mia la premiera filmului „Totul despre sex”.Faaataaa.Cat de belea a fost.Clar,cu doua zile inainte am inceput sa ne pregatim.Am mers si ne-am curatat fatza la salon,pe urma ne-am pus niste unghii false (nu mai aveam timp sa mergem sa ne punem de portelan),ne-am vopsit radacinile,ne-am coafat,am fost la masaj.Ce mai,relaxare totala.Trebuia sa ne simtim perfect la film.Pe urma cu o zi inainte ne-am dat cu 3 straturi de rimel pe genele false,ne-am dat boticul cu mult mult mult luciu de buze de la E’real,moaaama,ce bestiale eram.Ne-am pus rochiile alea de la Versace.Bestiale,stii ce-i aia?Si cand am pasit pe covorul rosu de la cinema,eram cele mai momoase.Filmul a fost…n-am cuvinte.Mai ales cand a fost ceruta blonda in casatorie cu un pantof Manuel Blahnic.Vaaaaiii😀 Uite fata,am gasit pe http://www.vip.ro.com.org.info.net.biz poza cu noi.Suntem misto fata!

3 Răspunsuri

  1. […] le place la fetiţe, Să vorbeşte despre sex. Fiind păpuşi perfecţioniste, Mai tari ca Vita cu […]

  2. Hai bai da-o draq ca sex and the city nu e pt pitzipoance 1 ele se uita la telenovele , mai ganditi cand postati ceva!

  3. hai mai sa nu fim rai ca au fost si ele prima oara la cinema
    este ceva nou comparativ cu telenovele de pe acasa …. =))=))))=)))

Lasă un răspuns

