La bloc

Asa se intampla cand o diva ca mine locuieste intr-un bloc de muritori de rand.Cum cum asa fataaa?Uite asa :

Eram intr-o zi ( acum ceva ani ) cu nepotica mea in casa.Era oribiiiil de cald.Si ce m-am gandit eu ? Mi-am pus costumul de baie pe mine.Pana aici,nimic spectaculos.Pe urma,ce s-a gandit nepotica … sa imi faca poze pe un prosop.Fata,dar nu oricum.Mi-am dat cu mult Gucci (ce daca nu miroase in poza,parfumul ma face sa am o atitudine misto) ,mi-a dat fetita cu apa si sare de lamaie in par in timp ce mi-l invartea pe deget ( cica imi facea bucle ultra-mega-super-extra-cool&fancy de ultima generatie . bucle 2.0 chiar ! ~sau de ce nu 3.0 ? ca deh! eu ,ca papushik ce sunt,is mai avansata!) asa … si ne-am apucat de shooting.Dar parca ceva lipsea din peisajul nostru (incercam sa cream senzatia de papushik esuata pe plaja).Ne-am pus capetele blonde platinate la contributie si am descoperit rozchichitza.Ne lipsea nisipuuuul fataaaa.Si de unde sa facem noi rost daca nu din cele doua clepsidre cumparate din ultra-mega-fitza-plaza-mall ?Si asa se cam invechisera ,aveam 2 saptamani,ce naiba!Le-am spart si am intins nisipul pe mine (eu uda fiind) si pe prosop.Dar parca tot mai lipsea ceva … eram nemachiata.La naiba fetelor! In puii mei! Eu,ca o diva ce sunt, sa fiu nemachiata la ora 14:00 in amiaza mare? Poaaaah… si sa ma las si fotografiata?Daca  auzeau celelalte papushle ,cred ca eram de mult pusa sa imi fac cumparaturile din Niro Group.Si am lasat-o pe *meicapartista* de nepoata sa „imi faca felul”.Si gata,atunci chiar eram super fancy&beton,gata de photo shooting.Dar imi lipsea atmosfera.Asa ca am dat drumul la maxim la melodia mea preferata *I’m  a Barbie girl,in a Barbie wooooorllld…* si atunci eram chiar gata de facut poze.Tzac,o poza gata -stai asa ca s-a strambat o bucla- ,pac,inca o poza – honey draga,ma orbesti cu blitzul ala- ,tzac,alta poza -fii hot!fa sex ,dragoste cu camera! – tzaaar,alta poza … oops nu,suna soneria😛 Ma duc sa deschid,era vecina de alaturi care era in concediu medical,de-abia nascuse o papushik mica  (pitzipoanca in devenire).Cand sa deschid usa,aud un AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! Vecina.Eu : „aaaaaa! Ce-ai patit tanti?” Aia : „Ah,ah ,ah .. -gafaind si tragandu-si rasuflarea– umm,uhh,off -intre timp iesisera si ceilalti vecini de la etajul 2 si baba barfitoarea de la 3 a coborat sa vada ce s-a intamplat– uff, uuuhh,ahh -aud si niste rasete si niste „oooo,aaaa,iiiihhh!!!” … nu stiam ce i-a apucat pe toti– pai … pai … u u uita-te la tine” „Ce e cu mine draga? „-eu total enervata si uimita-  „PAI TU ASA IESI DIN CASA FETITO?CA PUTEAM SA FAC INFARCT SI MA AVEAI PE CONSTIINTA !” „Dar sunt in costum de baie,e foarte cald … nu am ce face.Imi pare rau fataaaa.Dar asta e motiv sa tipi?” -ceilalti vecini radeau- „Doamne maica Dumnezeule … uita-te la fata ta putin asa… nu ti-e rusine?Umblii ca parasutele si ca monstrii horror!” Ma uit eu in oglinda … aaaaaaah … ce era pe fata meaaaaa!!!Eram plina de machiaj si ruj! Oare unde se ascunsese zgatia aia mica?Mi-a consumat aproape tot rujul meu E’Real si fardul de la Jivanshi.Nu pot sa cred.Am dat 700 de oiro pe ele!!!! I-am multumit femeii ca mi-a atras atentia (dupa ce mi-a aruncat in sictir „da muzica aia mai incet papushe ca daca nu ….” ,deh! ii dormea copilul) Vai … si acum mai plang dupa fardurile mele … Dar in schimb au iesit niste poze suuper tari!

Ah,si postul asta il dedicam concursului lui Visurat . Visurat nu e urat,e sexy :X

2 Răspunsuri

  1. Buna, comentariul meu nu are legatura cu tema. Scuze! Doresc sa alcatuiesc o lista cu bloguri ale valcenilor. Tu ma poti ajuta; daca cunosti un blog administrat de un valcean, te rog da-mi de stire . Multumesc.

  2. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

