Nu suntem ***** ! >>2<<

Continuarea la Nu suntem …. 1

Asa fata.Am ajuns si noi acasa.Sa continui relatarea.Si ne-am uitat noi peste poze (lloooogic ca asta a fost primul lucru pe care l-am facut) si erau misto,cul,stilate,betonate,casto,de senzatie pozele,dar nu suficient de sexy si de hot dog.Asa ca jos hainele,jos sutienele,jos budigaii si pofitim la poze ! Am facut un foto suting pe cinste ! Nu ne-ar fi iesit mai bine nici daca le facea EDI !

Bineinteles,pozele le-am facu pe ritm de Nelly si Ne-yo,ca sa ne „simtem” sexy si hot dog.Dupa ce ne-am facut tot felul de poze in diferite pozitii, (era mai greu cu cosul meu de pe nas si cu celulita Miei de pe piciorul stang) ,ne-am pus pe editat.Eu in paint am pus multe cerculete,Mia a bagat niste stelootse in Photoscape,Poofa a dat putin cu pensula in Photoshop si Suzie a impuscat pozele cu sclipici in Picasa.Maaama,fataaa ce poze cule au iesit.Traznet fata!

Dupa asta ne-am pus pe incarcat poze pe hy5.Asta a fost etapa usoara.Pe urma am pus descrieri : „bune si neboone”,”sexy si rele”,”ne jucam si noi”,”zi tu ca nu suntem belea” , „bad pitzi pisi” , „ajtept comm” ,” aici eram supy” ,”aici ma gandeam la u” , „toate zdrentzele ne invidiaza” , „ube eu la tn dak laji un comm mic” ,”kissulici pe botici”  etc. etc.Pe urma am trecut la urmatorul set de poze „sunt o diva” ,”sunt o mumoasa” , „eu cu za boss” , „eu cu costel” ,”eu cu fane” , „eu cu sisu meu” ,”eu in Paduchetii din Deal” ,”ubee eu la pisi meu” etc etc😛

(Pitzi C)

Dupa etapa asta ne-am imbracat si noi cu rochiile alea de la Vreisaci? si ne-am tras pernele cu logo-ul Luis Vuitton fataaa,langa calculator si am astept comenturile.Si ele nu au intarziat sa apara.Super entuziasmate,ne-am pus pe citit.

  1. boona fetili da ce momoase sunteti nu facem si noi un kombi mic ?
  2. heya  girls grils,va scot la un cico in oras hai k vad k le aveti cu dansu va zbenguiti in poozele astea de zici ce-i aia
  3. mama ce boona e bruneta aia frate,da’ si blonda are potential.un nr de tel ceva si pt mn?kizzzzzz
  4. 10 10 10 1010101010 nota zece pentru voi scumpelor sunteti tari le-ati facut pe toate zdreMtele de pe aici din hi5 va pooop
  5. fataaa,ati fost in Paduchetii din Deal?ce cul fataaa.moama ce invidioasa sunt.hai va poop.treceti ji p la mn q nijte comm
  6. pt ca stelele au fost mereu langa mine pt ca ele mi-au aratat mereu ce e bine
    suntem doi copii sub cerul cu luna plina
    ne iubim si nu avem nici o vina
    impreuna descoperim lumea ce ne sta la picioare
    pt noi fiecare zi e ca o raza de soare
    ai fost si esti mereu langa mine
    am fost si sunt mereu langa tine
  7. arati sooper belea te vreau de oobita..(vb cu tipa din stanga cu animal imprimeu pe ea)
  8. Uneori viatza ne da lectzii..Dar noi nu jtim sa invatzam din ele…Jtim sa dam vina pe altzii pt grselile noastre pt k asa am fost invatati…Dar uneori e bine sa ne uitam inapoi sa vedem cine ne vrea binele si cine nu…Cine e prieten adevarat si cine nu. … nu conteaza cum arati,important e sufletul.si vad ca toate aveti un sooflet mare.id-ul este.  …!!!! >>>> ~~~ th3_mast3pi3c3_lil_shukarime_eminem_in_za_haus va ajtept sami dati add va poooopzzz

Si lista putea continua.Am tot citit fata sute,sute,valuri,valuri de comentarii.Intr-un sfarsit pe la 4 am hotarat sa ne culcam si noi.Dar nu aveam cu cine asa ca am zis sa dormim.Pooopz pofoshi si momosi.Kizzulici de la zanele,stilatele,momoasele,sucarele,trendyle,fashion victimile,pa trenderitzele.

Ahhh ,si ce-i cu titlul asta si cel de la articolul precedent.Pai o fufa ne-a zis ca suntem „t***e” si „c***e”.Ha! Auzi tu ! Cred ca murea de pozele noastre si de comentarii,o rodea invidia,si de-aia a zis asa.Dar v-am povestit si voua … suntem noi cum a zis fufa?Looogic ca nu.Hai pa pa !

Ah da,ca iar uitam.Si acest articol il trimitem pe un norisor roooz catre concursul lui VisUrat. Noi ii spunem ca nu e urat,dar el se incapataneaza si nu vrea sa-si schimbe nickul in VisSexy.Off.

Lasă un răspuns

