Nu suntem ***** !

Fata,hai sa va povestesc.

Am fo’ intr-o seara in cloob q Pysy k nu mai fusesem de mooolt. Stai fata,ca nu suntem proaste ! Am fost intr-o seara in club cu Pisi ca nu mai fusesem de mult.Si ce sa vezi fataaa?Am urcat 20 de trepte cu tocurile noastre de Manuel Blahnic … pfuuu.Era cat pe ce sa tocim flecurile fata! Cum am ajuns sus,zdup in biroul bossului :

Noi- Sefu,va propunem ceva.

Za Boss- Turnati papushelelor!

Noi – Zicem sa puneti niste scari rulante.Fata,nu se mai poate asa !Ne rupem si tocurile,ne dor si piciorule,ce inseamna asta? Clubul „Paduchetii din Deal” trebuie sa fie cel mai smecher.No. 1.Ce naiba!N-ai vazut in Ieuropa cum e ?

Za Boss – Umm … in Europa?

Noi- Ieuuropa fataaa! Ca la angroul ala Europa nu sunt scari rulante.

Za Boss- Pai sa vedem,daca ma impresionati in seara asta poate ma mai gandesc.

Noi – Yeee.Hai fata sa mergem sa bailamos oleaca.

Poze langa bara,poze langa cusca,boze pe bara,poze in cusca,poze pe scari,poze langa scari,poze pe boze,poze langa boze,poze cu Papushei,poze langa Papushei,poze cu Pitzi,poze cu Coca,poze pe bar,poze langa bar,poze la baie,poze in wc,poze in oglinda,poze cu botic,poze cu freaza,poze cu tocuri,poze cu fitze,poze cu kiss,poze cu muah,poze shukre,poze mijto,poze cul,poze marfa,poze beton … o gramada de poze.Noi in toate ipostazele.Noi sexy.Noi hot dog.

Dupa seria de poze (am facut doar vreo 1000 in seara aia ca sa avem de unde alege 100 pentru hy5.Ah,in timp ce ne faceam noi poze ,vin niste puritani la usa,baga un ochi si incep sa tipe.Cica au orbit.Ca sa vezi.S-au dus la Za Boss,au facut reclamatie,ca domn’le,toate bucatile de piele bronzata si ochelarii recflectorizanti + fleshurile noastre le-au luat vederea.Au zis ca aia e casa diavolului, fataaa!Auzi tu.Ma rog,Za Boss a zis ca el nu e vinovat cu nimic,si i-a trimis pe unde au venit.

Asa,pe urma ne-am luat cate o cola 0 (zero grasimi,lipide,glucide,zahar,gust … nu conteaza,e 0) si am zis sa le sunam si pe celelalte doua papushele.Zis si facut.Le-am zis sa vina dupa 00:00 ca e frii pentru fete.S-au suparat pe noi ca am intrat,da’ i-am zis ca ne-a paltit Papushel intrarea si am zis sa profitam.Pan’ la urma le-a trecut supararea si au zis ca vin si ele.Dar au intarziat putin ca ii picase lu’ Poofa o unghie falsa.Fataaaa.In plus,nu pot sa cred cum au venit imbracate : sutien rosu ,pe deasupra un maieu taiat facut franjuri,mini-blugi,pinky shoes,superrr sexy fataaa.Si cealalta sclipirie toata. :x:x:x

(pitzi copyright)

In sfarsit,ne-am asezat la bar,am stat pe cola aia 0 vreo 2 ore asa,pana a venit un Coca sa ne ia cate un uischi.Ne uitam noi cam stramb la el,dar decat nimic,mai bine un cocalar cu bani.Se uitau toate fitzoasele la noi,cred ca mureau de invidie.Ce tzoale,ce accesori,ce parfum,ce stil,ce sukrime,ce viata de papushele pe capul nostru!

Dupa ce am dat din cap cu boticul incordat vreo 2 ore pe acolo prin club  („sooper bass fata,hai sa dansam”),am luat-o usurel spre casa pe jos.Eh,aveam draga bani de taxi,si ne ducea si Papushel cu mertzanul lui,dar cica mersul pe jos face bulanul frumos.

Continuarea o vezi deasupra  (fataaa,nu te gandi la prostii!) la tot ce-am scris eu acum.

Post scriptum fataaa : Articolul asta il dedicam concursului de la VisUrat. V-am mai zis ca VisUrat nu e urat da???? Fataa,e sexy rau,pacat ca l-a luat deja Denisuca. Buna papusica,n-am ce zice.

4 Răspunsuri

  1. […] Nu suntem ***** ! >>2<< 23 iulie, 2008 at 3:46 am | In acasa, concurs | Tags: concurs, fitze, hy5, invidie, Linda, mia, Poofa, poze, roz, suzie, trendy Continuarea la Nu suntem …. 1 […]

  2. finally😀 postat ceva nou.

  3. =))) nu aici trebuia….In fine,sunt blonda:)))

Lasă un răspuns

