Fata, sunt cam proasta

Desi nu vroiam sa transform blogul intr-unul extrem de vulgar, trebuie sa va relatez ce am patit acum cateva zile.

Cu un amic. Faceam sex. El on top, eu dedesubt, eu on top, hatza-hatza… cucul si pupaza. Se intampla totul, se termina, ne intindem pe spate, stam putin de vorba, cand deodata el intreaba : „Unde ai pus prezervativul?”

„-Nu l-ai aruncat?

-Eu credeam ca tu l-ai aruncat”

Incepem sa il cautam…

„-Trebuie sa il cautam, ca daca vin ai mei pe aici ma spanzura” , zise el.

Ne uitam pe langa pat, in pat, pe noi, nimic. La care el imi zice: „Ia vezi, poate e inca inauntru”. Eu ma amuz teribil, dar ii satisfac curiozitatea si incerc sa strang din muschii de jos, poate iese ceva. Dar nimic. Ne lasam batuti si ne culcam.

A doua zi dimineata ma trezesc eu cam uda. Ma mai uit din nou pe langa mine dupa prezervativul ala, dar nimic. Plec la servici, si acolo simt ca tot sunt umeda. Si mai simt si un miros ciudat. Merg la toaleta si incerc sa aflu care e problema. Intr-adevar, tipul avea dreptate si prezervativul era in la mine.Faataaa, proasta mai sunt!

16 Răspunsuri

  1. Un sfat. Schijmba scrisul de la Banner si culoarea textului din continutul blogului…. nu da bine

  2. say what ? /:)

  3. Thx de sfat, Calin. Dar daca nu e roz, atunci cum sa fie? O papusica trebuie sa se respecte😀

  4. woow hey…place la mine blogul vostru!!! :)) foarte tare … :))

  5. stii ca asta-i dupa un banc nu?

  6. de fapt sunteti doi prosti, nici ala nu stia unde era prezervativul desi era si la el pe p..la
    sunteti scuzabili doar daca erati beti🙂

  7. @papitza, fata, nu stiu asta.

  8. Sa ma chemi la botez

  9. @Mazgalici La naiba, in puii mei. Iti dai seama ca luasem si pilule anticonceptionale.

  10. „cam”? Hai ca la tine se explica,doar esti papushica…dar la el?😛

  11. @zuza el era ori papusel ori sponsorel, in ambele cazuri acelasi rezultat🙂

  12. Deci ce sa zic. Fa si tu cu unu mai gros. Problema rezolvata, urmatoru teleascultator?

  13. […] you another fast growing blog with silly stories, I wonder if the author will continue like this: https://papushele.wordpress.com/2008/08/19/fata-sunt-cam-proasta/ Posted by blogthebloggers Filed in gossip, male vs. female Tagged: bloggers, blogging, […]

  14. Penal. Mi-a povestit si mie un prieten aceeasi faza si am crezut ca glumeste. Nu cumva il chema Cristi pe acel papushel? :))))

  15. fata,bine ca tu l-ai gasit macar… ca sa iti spun eu ce mi s-a intamplat… acum 3 luni,eram cu un gajiu pfaiii super tare,sexy,cul,si avea un mertzan ultimul tip…asa,si eram in masina la el,incinsi amandoi,ca la solar,ai vazut?? si incet ne-am dezbracat noi,si am ajuns la partea aia,stiti voi .. eu il asteptam pe bancheta din spate,cu fiecare picior pus pe scaunele din fata,si el s-a dus sa ia din torpedou prezervativul,cas in masina era intuneric,asa imi place mie,e super excitant,ai vazut? :-” si,a veni el prin fata…super tare partida,dar la sfarsit scoate caciulita de unde nu-i… lpam cautat cu lanterna prin masina,cu telefonul, ca are un telefon prada,cel mai tare fataaaa,nu il stii?? a zic ca imi ia si mie unu,fataaaa E PRADA! asa,si cauta cauta,nu-l gasim.si el zice ca atat de mult i-a placut lui pisi a mea ca a mancat-o cu totul,era si cu capsuni..acum zic ca o fi avand si ea pofta de fructe,ca noi toti, pai ea ce are sa nu manance.. prietena mea Lola a zis ca poate el nu a avut prezervativul pus,dar eu am incredere in el,nu are cum…sigur pisi a vrut sa manance capsuni…fata si sa vezi ce poze de haicinci mi-am tras la el in masina… sa moara toate c*r*ele de ciuda…fata,dar eu nu stiu de ce nu mi-a mai venit ciclu de vreo 2 luni.. cred ca am racit ca nu gasesc explicatie.. va pupykkk dulcykkk dulcykkk :* muahh

  16. ce curva penala!!!

Lasă un răspuns

