Dragi prieteni

Papushele inteligente, proaste, blonde, brunete, satene, roscate, chele, grase, slabe, cocosate, strambe, chioare dar fardate si dragi papushei cu bani, cu multi bani, cu foarte multi bani, masina, vila, piscina, eventual si-o limuzina, bruneti, blonzi, musculosi, cu ochi albastri, verzi, caprui sau negri, avem o vorba cu voi.

Am auzit undeva ca intr-un cuplu, nu trebuie sa fie ambii parteneri frumosi. Pai cum puii mei fata ? Stai sa-ti zic. Cica tre’ sa fie unul mai urat decat celalat, ca daca ar fi amandoi frumosi, ar fi gelosi. Ca poate unul e mai frumos decat celalalt. Asa, daca unul e mai urat (de preferinta barbatul), nu-i nici o problema. Pace si armonie. Barbatul nu se va intreba niciodata daca merita ceva mai bun, asta in cazul in care el e frumosul cuplului. Dar daca el e bestia, atunci va fi mandru ca a pus mana pe o papushica de fata. Iar femeile cica nu sunt interesate de aspectul fizic al partenerilor… Cine a zis asta? De fapt, daca are cashu’ gros pe el, poate sa aiba si fata de canal, chiar nu mai conteaza. Dar oare voi sunteti de acord ca intr-un cuplu barbatul trebuie sa fie mai urat decat femeia?

13 Răspunsuri

  1. Exista o vorba din popor : „Barbatul ce ti-l alegi , sa fie putin mai frumos ca dracu” .Ei , asa si-aici. Desi in cazul meu…eu prefer sa mananc o prajitura care sa si arate bine , nu doar sa fie buna😉

  2. lasă-i să fie amândoi frumoşi , că de .

  3. pai da fata:)) e frumos ce tie iti place…daca tie ti se pare frumos totul merge bn ce zic altii nu conteaza..

  4. amandoi frumosi si amandoi cu bani … cuplul perfect😉 nimeni nu creste pe nimeni…nimeni nu invidiaza pe nimeni…nimeni nu depinde de nimeni😉

  5. fata,dar ce fata are asta,sa mor eu… pai daca eram eu in locul ei,altfel statea situatia… nu vezi ce urata e,cum isi tine gura? pai ea nu a ajuzot de tratamente faciale? da fata,tratamente faciale,nu ai auzit de ele? mie mi-a spus o prietena de un salon asa cul,si am vorbit cu pisi al meu,si mi-a promis ca ma duce el cu masina? acum eu spun sa fac tratamentele alea mai scumpe..stii cum e,ce e scump e si bun..uita-te si tu la ea,nu are nici sani,nici fata,nimic.. dar ea nu se intreaba de ce nu ii sta barbatul acasa?ca daca eram eu… hehe..😀

  6. Fiecare care are frumusetea lui. Ce mai conteaza cine e mai frumos ca cine? atata timp cat cei doi se plac ce mai conteaza restul?:D

  7. Ca bine le mai zici

  8. voi vorbiti serios cu tot ce scrieti pe aici? ca io inca nu m-am trezit din ameteala…

  9. @cucu Asta, dragul meu, trebuie sa-ti dai seama singur😛

  10. prefer sa raman in ignoranta…spune-mi naiv dar vreau sa cred ca suntem mai inteligenti de atat

  11. de cele mai multe ori:el e frumos si cam atat,ea e o scorpie,urata,cu bani sau el e urat,mai batran,bogat,ea e frumoasa,prostutza…

  12. sotu`i bine sa fie urat sa nu ti`l fure alta :)) asta am invat`o din proprie experienta..

  13. Am vazut poate zeci de ex in care el e ma uratel😉 … poata ase le este norocu, sa ia femei frumoase !

Lasă un răspuns

