M-am ars

Acum luati-o si voi cum vreti. Important e ca m-am ars. De frica gaurii negre, m-am grabit sa-mi incep viata sexuala. Ca io eram aia mai fraiera din gasca, si puteam sa mor virgina. La naiba!

M-am ars cu unul fata, daca iti zic… Fata, bun rau, fata!😀 Brunet, cu accent de Rahova, cu niste patratele pe burtica, musculos, proaspat iesit din puscarie. Barbatul perfect. Dornic de imperechere. A trebuit doar sa-i fac cu ochiul spre niste boscheti. I-am zis pe urma ” Fac mi hard, la naiba fata, ca nu vreau sa mor virgina!” Si el… m-a ascultat.

M-am ars… pentru ca a trecut gaura neagra si m-am ars degeaba. Si cand ma gandesc ca mai bine ii aceptam oferta arabului. Fata, daca iti zic fata, imi dadea aur pentru mine si pentru tot neamul meu de papushele, imi aducea camila la botul calului, numa’ sa fiu a lui. Proasta sunt fata! M-am dat pe primul musculos tatuat cu o tabla de sah pe burta… Fataaaa!!! Sa nu faci si tu ca mine. Evalueaza-te, si vezi pe cat si cui te dai. Hai te-am pupat, ma duc sa vad ce e cu operatia aia de refacere a himenului.

3 Răspunsuri

  1. deci…aici ziceam eu ” finally ceva nou”. Refa-l repede,ca mai vine o gaura neagra cand repara aia masinaria😛

  2. va invit sa vizitezi un blog cu pozele celor mai urate femei din Romania
    naspeta.blogspot.com

  3. Daca e vb de ars … Si eu . Pa

Lasă un răspuns

