Mai vreti articole noi?

Ne gandisem sa nu mai scriem, dar am primit vreo doua mailuri „suparate”. Voi mai vreti sa va povestim din viata noastra fabuloasa ori ba?

O saptamana asteptam sa votati. Pe urma vedem ce ati decis… Pooop!

5 Răspunsuri

  1. Eu am zis : DA😉 … 8 cu mine ! Si votul continua.

  2. eu mai vreeeau!!!

  3. kre sapt fataaa?
    au trecut multe zile…..

  4. sunteti niste false ! au trecut 3 saptamani ! daca nu mai vroiati sa scrieti si v-ati plictisit de aces blog trebuia sa nu mai scrieti..nu sa ne intrebati pe noi daca mai vream, daca bla bla bla…

  5. Am fost si noi biziiiiiiiiiiii in puiii meiiiii. Dar oricum, avem niste povestiri hot hot hot. Coming soon! Very soon!

Lasă un răspuns

