Aoleu ce-al dracu-ti vine, cand ai vrea si n-ai cu cine…

Draga revista Bravo, eu sunt Suzie, am 15 ani si vreau cocosel. Dat fiind ca tu imi esti cea mai buna prietena, am hotarat sa iti spun povestea mea.

Totul a inceput acum un an, cand sanii imi cresteau si hormonii incepeau sa se zbenguie prin mine. Incet incet, am devenit interesata de organul sexual masculin. Eram intotdeauna foarte curioasa pe ce parte le sta baietilor in pantaloni, cat de mare il au si alte chestii legate de acesta. Eram foarte trista, pentru ca nu intotdeauna reuseam sa capat un raspuns la intrebarile mele. Baietii ma considerau o fetita. Asa am hotarat ca e nevoie de o schimbare. Mi-am facut o freaza emo, m-am vopsit blonda, am inceput sa port sutienele, corseturile si fustele mamei care imi erau cu 3 numere mai mici, si din care mai aveam putin si ma revarsam. Purtam culori puternice, clamute cu fundite, fuste scurte cu ciorapi cu plasa, auzisem eu ca e foarte kinky asa. M-am inspirat foarte mult de pe hi5. Am furat putin din stilurile tipelor cu foarte multe comentarii si vizualizari la profil. Ce mai, eram beton! Deja gagicii incepeau sa apara, roiau ca albinele prin jurul meu. Dar parca nu eram multumita. Mai trebuia sa lucrez la atitudine. Si unde puteam sa incerc diferite moduri de abordare a baietilor, daca nu pe mess? Zis si facut. Mi-am facut un alt id, mi-am tras si un hi5 cu pozele uneia din tipele de pe pitzipoanca.org, si am trecut la treaba. Am inceput cu stilul dulce „Boona, cmf? ;;) te poop doolshic pi botic :*:*:*:*:X:X:X:X”, am vazut cum reactionau baietii si am trecut la stilul urmator. De data asta faceam pe inteligenta „Buna draguta, cmz si cmf? Ce zici, te fac un sah pe mess?”, dar deja tipii se simteau intimidati de inteligenta mea, asa ca am abordat un stil direct si incitant „Bn cmz cmf eu aj vrea smf. Vrei ji u?” si am avut ceva mai mult succes. Am reusit sa-mi fac cateva relatii in felul asta, dar din pacate nu s-au putut materializa in realitate pentru ca nu eram eu tipa bronzata 90-60-90 cu toale ultra-fancy de la avatar. Asa ca am decis sa incep sa arat cine sunt. Si pentru asta imi trebuiau niste poze super sexy. Am intins pe jos fata de masa de la revelion, ca era cu inimoare si stelute, mi-am pus pe mine un sutien micut cu push-up care imi strangea si-mi ridica sanii ca sa para mai mari, mi-am mai luat niste chilotei si gata. Si normal, m-am machiat cu mult roz, ca sa arat ca-s feminina. Am inceput sa-mi fac poze in pozitii care de care mai atragatoare. Ma gandeam cum le-ar placea baietilor sa ma vada. Dupa aia le-am pus repede pe hi5, pe cea mai misto am pus-o la avatar si gata. Dar nu a durat mult, caci toate pozele au fost vazute de colegii de generala care au inceput sa vorbeasca despre ele in toata scoala, asa ca m-am ales cu apelativul „curva”. Ei, nu-i nimic, eu sa fiu sanatoasa. Dar nu mi-au facut nici un rau, ba chiar m-au ajutat. Am primit o multime de invitatii la petreceri. La unele chiar m-am dus, si acolo am inceput sa descopar cum arata un cocosel. Insa n-a fost nici timp nici spatiu ca sa fiu si eu satisfacuta. Mai departe am continuat in acelasi stil…

Acum am ajuns la liceu si am scapat de faima din generala. Am mai evoluat si eu. Imi place sa ma dezbrac la web pentru baieti draguti, care sa imi spuna ce sani si ce fund misto am si ca s-ar juca si ei cu mine o data. Si m-am desteptat, nu mai pun pozele cu mine sexy pe hi5, le dau doar celor interesati.

Pana acum nu s-a concretizat nimic, insa astept si eu o propunere misto de la un tip frumos, ca de jegosi sunt satula.

Cam asta a fost povestea, draga mea prietena. Sa stii ca e reala. Acum astept parerea ta, ce spui, nu-i asa ca am sanse mari la un cocosel misto?

2 Răspunsuri

  1. un cocosel misto? nu stiu. mai important e sa fie urat si gros. acum serios, sunteti incitante..si imi place!

  2. ce sa-i faci dak doar la asta se gandeste orice fetitza incepand de la 14 ani …poate si mai mica . Tot respectul pt fetitza asta pt ca recunoaste,dar sa intelegeti un lucru eu nu am nimic impotriva fetelor ca gandesc asa ci doar pentru ca intotdeauna ne acuza pe noi barbatii ca am fi prea directi ,ca vrem sa ajungem repede in pat …. asta vor si ele …dar nu inteleg de ce arunca cu namol in noi ….ar trebui sa taca si sa actioneze

Lasă un răspuns

