Discutie cu Mosu’

Buzz!!!

Mosu’: Auto message: Ho ho ho, nu-s. Dnd ca brb, nu vezi la status?

Buzz!!!

Mosu’: Auto message: Ho ho ho, nu-s. Dnd ca brb, nu vezi la status?

Buzz!!!

Mosu’
: Auto message: Ho ho ho, nu-s. Dnd ca brb, nu vezi la status?

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Buna tu, n-am mai vorbit de mult… Am si eu cateva mari rugaminti la tine. Hai porfis nu te ascunde de mine, stiu ca esti la pc. Sa stii ca te-am iertat pentru anul trecut cand nu mi l-ai adus pe David. Si asa fata, e urat, n-ai vazut? Da-l incolo cu Spice a lui.

Mosu’: Ah, bine. Zi draga taichii. Ce vrei tu sa-ti aduca mosul anul asta? Dar ia stai, fusesi cuminte?

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Eeeeei si tu mosule, de parca n-ai stii😛 Ai uitat asa repede cand ne plimbam cu sania la patinoarul din City Mall? Sau cand te-am lasat sa verifici pe mine bicele pentru reni? Ori cumva nu mai tii minte cand ai desfacut cadoul aaaalaaa, stii tu?

Mosu’: Mai fata mosului, noroc ca asta e alt id, ca daca vedea baba mea arhiva la ce-ai zis acum, mai primeai tu cadou …. Hai, zi, ce-ti doresti?

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik
: Deschide wordu’ si baga copy-paste acolo: 1 Maseratti, 1 rochie Getutza Design, 2 banane, 3 rujuri E’Real, 4 perechi de ciorapi Diamant, 5 perechi de pantofi Gimi Ciu, si de restul iti iei si tu ceva… Hai zi tu ca nu-s fata ca lumea.

Mosu’ has signed out.

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Mosuuuuuleee!!! Ai apucat sa notezi macar?

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Bai stiam ca esti din asta… ce faze faci si tu.

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: M-am supalat pe tine. O sa scriu pe blog ce mi-ai facut.

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Esti cel mai rau mos din lume! Si nici macar nu esti tanar, cum ziceau Andrelele alea…

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Si sa stii ca nici nu-mi place sania ta, si esti un mare zgarcit. Cand te-am rugat sa iei doua meniuri din alea cu pui, ca una o vroiam pentru acasa, ai zis ca nu mai ai bomboane pe card. Mare mincinos. Si sa-mi aduc aminte si cand ai zis ca mi-l dai pe Radolph pentru cumparaturile de la Milano si pe urma te-ai facut ca e soare… si ca renu’ nu stie sa mearga decat pe zapada… Esti un luzar. Oricum te-am barfit pe toate forumurile, le-am zis tuturor ca nu esti decat un fake, Mos Craciun ala adevarat nici nu exista. Asa ca paaa!!! Mai bine ma combinam cu Mos Nicolae.

Mosu’ has signed in.

Mosu’: Mi-a cazut netul… Dar mai bine, am aflat cine-mi esti. Ai ignore! Asa ca paaa!!!

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Mosule stai ca am glumit :)) Ce naiba, stii ca… stii tu. Hai, pooop. :*:*:*

Mosu’ has signed out.

xxxLinda.Eu.Fetitza.Nebunatik: Mosule?? Mosule?? :(((((

7 Răspunsuri

  1. cred ca mosu a fugit in P-ta Constitutiei, sa dea cadouri la copii. (linda i love your attitude!)

  2. cu placere, papushele! (aouleu, daca spun asta in viata de zi cu zi, primesc si doua palme!))

  3. hello there! merry christmas! where are u, girls????

  4. in sfarsit s0au intors gagicile…. „va poop pi bootic”… faine post-urile

  5. Merry Christmas TiBi!😀

    fucked up pitzi, pooop dulshic fata mea :X

  6. era si cazu sa mai scrieti ceva😛

Lasă un răspuns

