Cautari funky fresh

Fara alte introduceri… :

eu ii zic sa-nchida usa el se joaca cu p – cu ce, draga mea? :))

cum sa ii zic la un baiat ca vreau sa ma – nu-i asa greu. Te duci, te dezbraci, si treci la treaba. Fapte, nu vorbe!

sex cu nepotica – du-te dracu de pedofilul naibii!!!

cu tocuri sau nu in club – in pana mea, esti proasta sau te faci? Cu tocuri, in puii mei de fraieraaaa!!!

blugi li cupar – imi place fah de tine, esti de-a noastra. Li Cupar, Şanel, Gimi Ciu, de-astea.

ars tocul bar – cat de proasta sa fii? :)) Ti-ai bagat cumva tocul ala de animatoare in trabucul vreunui barosan?

uneori viatza ne da lectzii..dar noi nu – noi „BATMAN, BATMAN!”

Si altele, care ne bucura tare: dooltze, poze roz cu sclipshi, tzoale trendy, blugi marpha cloob fytze

4 Răspunsuri

  1. prima căutare e superbă… cred că vroia melodia lu’ Fernando.🙂

    Celelalte denotă prostie. Maaaare de tot.

  2. pe unde mai sunteti? e 2009!!

  3. Gata fata, am revenit. Ce te tipi asa la noiiii?? Estem sensibilee. Tu fataaa!!!

  4. iti poti arde tocul in disco? asta nu am mai auzit!😉 god!🙂

Lasă un răspuns

