Si papushelele… ca toti oamenii

La naiba fata, uite ca m-ai prins intr-un moment de slabiciune. De fapt, ce m-a facut pe mine sa scriu acum… Ma uitam pe la statistici, cand vad o cautare… deloc ciudata, deloc haioasa, deloc funky si nici fresh: „mi-am facut un alt id ca sa-mi incerc iubitul”. Hai sa fim seriosi, cati dintre noi nu au facut asta cel putin o data in viata? Sau doar papu’ o fac? Asta cu id-ul pe mess e ca un fel de Test de fidelitate. Regizat sau neregizat, la showul de pe Antena1, oamenii nu au cum sa nu cada in plasa unei ispite perfecte. Ok, daca iubesti, nu domne, nu te tenteaza nimic. Dar sa fim serioase fetelor… pe baieti nu-i incanta o bucatica, chiar si pentru o noapte? Normal. Asa si pe mess. Iti faci un id, cauti pe hi5 un profil beton, pretinzi ca e al tau, vorbesti cu iubitul tau asa cum isi doreste (poti sa vorbesti si cum nu-si doreste, o sa ramai masca sa vezi ca vocabularul piere in momentul in care la avatar tronezi „tu” in toata splendoarea) si cam gata. Ajungeti la faza cu ai pe cineva… si de acolo e simplu. Unii spun ca nu, altii ca da, dar nu e ceva serios, si mai rar, gasesti oameni sinceri care iti zic clar si raspicat da!  Dar parca si acolo ar fi loc de o aventura. Ei fataaa, pot sa-ti spun doar ca o cauti cu lumanarea. Pai normal ca atunci cand ii bagi partenerului pe gat perfectiunea intruchipata, n-o va refuza prea usor. Da, e vina ta! Si daca n-ai incredere in el, ar trebui sa vorbiti. Si daca tot n-ai incredere, ar trebui sa va despartiti. Serios, e jenibil sa se recurga la modelul Test de fidelitate. Am facut-o si eu, si nu m-am simtit deloc mai bine dupa aia. Eu una n-am avut atata tupeu nesimtit sa-i spun „uite draga, ne despartim pentru ca o abureai pe una pe mess care de fapt eram eu”. Sau ar fi fost ok sa-i spun asa? Inca mai e timp… sfatuiti-ma! La naiba, ma duc dreacu, sunt o papushica tembela rau!

Un răspuns

  1. trebe’ neaparat sa vb cu el pe webcam in camera obscura si sa nu se vada decat de la gat in jos… iar camera sa nu fie focalizata corect :))))

Lasă un răspuns

