Am dat-o pe sporty!

Ce sa-ti spun, pisi… M-am cam saturat sa fiu toata ziua glamourous, toata ziua sa-mi pun tocuri. Asa ca ce m-am gandit eu? Pot sa arat foarte bine ca o papusica si intr-o tinuta sport. Mai ales acum ca ma apuc de sala, trebuie sa arat beton @ the gym ca sa intorc toate privirile asupra mea. Si… cum eu sunt comoda de fel, am plecat la shopping online. Si sa vezi ce-am gasit fataaaaaaa pe site-ul Originals.ro

Un top misto (marca ECKO)! (click pe poze pentru a vedea preturile articolelor) (85 lei – promotie)

CEA MAI TARE ROCHITA EVER! (pe care mi-am si comandat-o!!!) (158 lei)

Blugi ECKO skinny (190 lei)

si o multime de alte chestii pentru fete. Dar avem SI PENTRU BAIETI!

Geaca Puma de primavara (194 lei)

Adidasi Puma (230 lei)

Suuuper fata!

Lasă un răspuns

