Florile astea… pretentioase rau!

Fataaaa! Am revenit! Iti vine sau nu sa crezi… we are back! Ce-am facut in tot timpul asta de cand nu ne-am vazut… pfff! O multime de chestii! Am trecut printr-o groaza de aventuri. Fata, am evoluat mult. Ne-am maturizat… Nu mai iesim asa aiurea in cluburi… Acum iesim cu scopuri mari: sa agatam fotbalisti, sa ajungem in patul lor… si cam atat.

Anul trecut o ardeam aiurea cu amicii nostrii din ligile inferioare, dar anul asta… anul asta am trecut la LIGA 1! Si la ligile din afara. Am sarit din floare-n floare. Unele mai mici, altele mai mari, unele de-a dreptul exagerate.

Stiti, eu am o dilema… eu, Suzie: stiti, florile dau polen, iar eu ca o albinuta ce sunt, il sug. Si unde e dilema… pai… toate florile astea vor de la mine doar sa le sug polenul! Nu inteleg ce e in neregula cu ele. In afara de faptul ca eu am 150 de kg, nu vad ce le-ar mai putea deranja pe florile astea. Adica vreau sa stau si eu pe ele, sa ma simt bine… dar ale naibii nu vor deloc. Ba uneori le ia si somnu’!

Fata, sa mor de inteleg ceva! Adica ma dau cu maclavais mov la ochi, boticul il fac roz, cu ciment dau pe fata, imi fac haine pe comanda… si florile astea tot nu ma plac! CARE E PROBLEMA?

Lasă un răspuns

