Ce sweet, o tastatura roz!

Mi-au zis fetele de la cosmetica de o tastatura (chestia asta urata in care imi rup unghiutele cand ma supar ca Iubi nu-mi raspunde pe mess cand ii dau pupici) roz, doar pentru blonde. Vai, ce m-am bucurat! In sfarsit se gandeste cineva si la noi, ca ne e greu cu tehnologia asta si ca sunt prea multe butoane pe ea. Multe si nu stiu ce fac toate. Enter… unde?

M-am dus si eu pe saitul ala cu tastatura, dar nu merge acum. Cred ca vreo blonda a varsat cocktail pe site, cum am facut eu cu laptopu’ lu’ Iubi, ca nu mai merge. Dar am gasit-o eu si in alta parte, ca sunt fata desteapta si stiu sa folosesc google.

tastatura

S-au gandit la toate! Au facut si taste speciale, pentru ca noi, blondele, suntem speciale si avem nevoie de atatea lucruri doar pentru noi! Uite, la Enter-ul ala urat scrie Yes, I want it, la Delete scrie Ooops (asa fac si eu cand folosesc tasta aia), S e SOS, shoes on sale si asa mai departe. Are si taste speciale pentru emoticoane, ce draguuut!

Eu as face o tasta speciala si pentru Iubi, una pentru manichiura, una pentru spa, una pentru pupicii aia mari din mess, una pentru audible alea pentru cand e Iubi in sedinta, sa se mai relaxeze si el si una pentru barfe pe scurt cu cele mai bune prietene.

Ce simpla si frumoasa e viata acum, sa mai zica vreo blonda ca nu sunt prietenoase calculatoarele astea!

Lasă un răspuns

