Cum sa agati pe hi5

Cum trebuie sa se comporte “macho-ul de hi5″:

Studiul arata ca pentru a avea succes, trebuie sa ai multe commenturi. Asta se rezolva foarte usor, dand massuri pe messenger ( “poza noua!!! http://www.hi5.com/$%$@$#$RGSD.url – dati comment”), dand mesaje pe telefon (”BaCePozaMarfaMi-amTrasPeHi5.IntraSiTuPeContulMeuSiDaComment”) sau facand comert (”eu ti-am dat tie comment, acum intoarce complimentul”). Evident, este imperativ sa stergi toate commenturile negative. Ai arata rau in fata gagicilor daca ai lasa commenturile de la tipul ala invidos, sau de la fetele care stiu ca nu au nici o sansa sa fie cu tine. Trebuie sa pari barbatul perfect.  E o lume dura in care cei sinceri nu supravietuiesc. In plus, dusmanii te pandesc la fiecare pas. Nu asa spune muzica pe care o asculti? Ca veni vorba de muzica, o melodie care sa-ti scoata in vedere masculinitatea e necesara. Oricine este atras de un profil cu o melodie “bengoasa” care se deruleaza in fundal.Pentru asta trebuie sa te documentezi tu, pentru ca eu habar n-am. Statistica arata doar ca oamenii care agata au si una d-asta. Sau doua, sau trei. Ca mai multe n-are timp vizitatorul sa asculte pentru ca e ocupat sa-ti lase commenturi. Profilul in sine trebuie sa fie pe placul unei femei. Viitoarea victima sa se regaseasca in ceea ce vede. Fa-ti profilul roz. Nu ezita. N-are sens, tot la concluzia asta vei ajunge. Nu-ti face griji ca se va crede despre tine ca esti gay. Nici o sansa, toate te vor numi sensibil. Mov nu merge ca dupa aia te cred ratat(emo), negru nu ca o sa primesti commenturi cu “imi pare rau pentru pierderea ta”. Cat despre rosu…e prea strident. Iar albastrul e misogin. Deci rozul e culoarea perfecta pentru tine.

Haide sa vorbim putin despre poze. Am spus ca ai nevoie de commenturi pozitive. Chestia e sa-ti faci niste poze care sa-ti aduca muuuulte commenturi de bun augur. Sa incepem cu poza “de profil”. Primul contact este cel mai important, deci asta trebuie sa fie impecabila. Fa-ti o poza cu niste ochelari de doua ori cat ochii tai. Nu zambi. In nici un caz sa nu zambesti pentru ca astfel or sa creda ca-ti bati joc de ele, porcule. Stai serios. Mult gel in par, sa nu creada ca esti neingrijit. Si ai grija ca poza sa fie din cap pana-n picioare, avand ca fundal o masina super gasita prin parcare. Din nou, nu uita de tricoul roz. Rozul e cheia in a agata pe hi5. Tine minte bine asta. Niciodata nu-i destul roz. Acum ca ai facut poza trebuie s-o si editezi. Ia sa ne gandim…care-i lucrul pe care-l auzi cel mai des de la fete noaptea? “Ce stele frumoase sunt pe cer”.Pai, trebuie sa le pui mai la vedere, nu? Le jeneaza si pe ele sa se tot uite in sus si sa astepte pana se insereaza. Pune-ti niste stele in poza(cu grija sa fie in jurul tau). Asta denota afectiune. Arata ca te gandesti la femeia pe care incerci s-o cuceresti. Esti atins de durerea ei nocturna de gat si esti gata sa faci orice sa se simta ea bine.Nu degeaba e vorba aia cu “sa-ti dau luna de pe cer”. Felicitari. Ai urmat toti pasii pentru a avea o prima poza excelenta. Esti gata de agatat. Tine minte totusi ca celelalte poze trebuie sa fie in nota celei principale. Adica sa semene. Cum de ce? Uita-te atent, o sa vezi ca pozele sunt intr-un “album”. Deci trebuie sa aiba aceeasi tematica. Nu stii ce sa faci cu poza cu tine in exercitiul muncii la shaormerie? Simplu, faci alt album. La fel pentru fiecare tip de poza. Succes.

Ai ajuns pana aici. Inveti repede. Acum probabil deja ai gasit o tipa dand search, dar nu stii cum sa intri in vorba cu ea. Aici discutiile sunt variate. Inca se dezbate cea mai buna varianta, insa m-am gandit sa ti le dau pe ambele. Prima ar fi sa-i dai un comment “de agatat”. Ca sa-ti fac viata mai usoara, am scris si o varianta tip : “:*:*:*Buna, papusa. Ce bine arati. Eu sunt <aici pui numele/porecla tau/ta> si cred ca ne-am mai cunoscut. <Aici pui id-ul tau de messenger>. Asta e ID-ul meu, da-mi add sa-mi spui daca am dreptate :*:*:*”.Asta este cea mai des intalnita forma de comunicare pe hi5, insa recent site-ul a introdus o setare (inutila de altfel) prin care respectiva poate sa-si faca vizibil profilul numai celor din lista de friends. Ce te faci in cazul asta? Sigur, urmand pasii de mai sus poti sa dai direct add si sa incerci varianta cu commentul. Cu siguranta iti va raspunde. Insa…iti ia prea mult timp. Pana accepta, pana lasi commentul, pana iti da add. Ore intregi. Iata cum trebuie sa procedezi. Ii dai mesaj pe hi5. Varianta tip suna aproape la fel ca si commentul. Iata : “:*:*:*Buna, papusa. As vrea sa vad cum arati insa nu pot sa cred ca nu ma ai la friends. Trebuie sa fie o greseala.Eu sunt <aici pui numele/porecla tau/ta> si cred ca ne-am mai cunoscut, deci trebuia sa fim conectati deja. <Aici pui id-ul tau de messenger>. Asta e ID-ul meu, da-mi add sa-mi spui daca am dreptate :*:*:*”. Varianta este mai lunga fiind vorba de un mesaj. Arata mai bine cand e scris mai mult. O sa creda despre tine ca esti destept.

Aici se incheie minighidul meu. Raspunsurile fetei pot fi foarte variate si deja din momentul in care i-ai dat commentul/mesajul sunt sigur ca ti-a picat in plasa. Nu are rost sa discut mai mult. Succes la agatat si va rog din tot sufletul (daca nu sunt indiscreta) sa-mi lasati si mie commenturi pe blog cu raspunsurile fetelor pe care vreti sa le agatati. Succes din nou si o zi buna.

Un răspuns

  1. dati foc bei cu vrajeala asta dute la tara poate akolo prinzi ceva….persiflat ce esti:))))=))) dic vrajeala la om:|=)) ramai virgin toata viata cu vrajeala din asta:))

Lasă un răspuns

