Locuri de munca

Sa vezi fata patanie! Ma hotarasc intr-o zi de criza, sa ma angajez, ca tot omul. Iau ziarele, incercuiesc cateva joburi si ma apuc de sunat. Si stabilesc cateva interviuri. Ma duc la primul, cica sa fiu ospatarita. Dau o proba, ma descurc ok, dar sefei nu-i convenea ca aveam decolteul mai mare ca al ei. Next. Animatoare in club. Si acolo ma zbantui pe o piesa, dau din fese, dau din buric, dar in „juriu” erau si animatoarele mai vechi ale clubului si normaaaal, erau invidioase pe mine asa ca au zis ca nu ma descurc. Pfff! Pai le fac terci cand vor ele. N-au ele miscarile si formele mele, pff! Pitzipoance proaste. Ei, si ma duc la un salon de masaj. Intru, era misto p-acolo, cu rosu, lumarele, ce mai… super. Intru intr-un birou… si vine sefu’. Ma ia la cateva intrebari, raspund frumos,  cand si cand ma mai aplec pe birou sa se vada ce dotata sunt… si ce sa vezi?!?! Se aseaza nebunul pe masa de masaj, se dezbraca si cica sa dau o proba. Eu, rusinata… ii zic sa se acopere in jos si sa ma lase sa-l masez pe spate… La care el zice „nu draga… masaj erotic”… ahm… okey! Paaaaaaa! Si dusa am fost. De atata tristete, am intrat intr-un magazin Zara si am cheltuit vreo 500 de lei pe batistute colorate😦

Pana la urma m-am angajat si acum castig destul de bine. Joburi serioase am gasit pe site-ul asta.

Un răspuns

  1. eh, si tu acuma, ce ai crezut ca gasesti la un salon de masaj?
    daca ma gandesc bine, tre sa-mi fac si eu unu:)

Lasă un răspuns

