Nu fi bufi ca te umfli!

Vai, ce frig a fost zilele astea! Cred ca de aceea toate fetele erau asa bosumflate si cu buzele tuguiate. Eu le-am zis prietenelor mele sa nu mai fie asa pufi, adica asa umflate in obraji ca o sa zica lumea ca sunt grase. Va dati seama ce urat ar fi? Sa creada lumea ca sunt grase?! Fetelor nu mai faceti botic ca nu va sta bine! Zambetul slabeste.

Eu am fost numai un zambet zilele astea, desi in sinea mea plangeam ca nu pot sa imi scot noua fustita la o plimbare in cafeneaua mea preferata. Uf.

Lasă un răspuns

