Cu iub la shopping in mall

Trebuie sa recunoasteti ca e o mare incercare. Sa mergi cu Iubi la shopping! Sa-l tarasti dupa tine pe Iubi la shopping! De fapt nu, eu prefer sa merg singura sau cu prietenele, dar sunt momente cand si Iubi vrea sa mearga in mall. Adica fie vrea sa vedem un film ca doi porumbei inconjurati de plasute, fie se gandeste (in sfarsit!) sa-si mai cumpere o camasa, ca s-a plictisit de cele cinci de acasa.

Aaaa, ca tot a venit vorba de asta, sa va zic! Am numarat! Hai sa luam doar hainele de iarna, bluzele mai exact. Iubi are – camasi plus bluze cu maneca lunga plus tricouri – 18 elemente! E incredibil! In partea mea de dulap, mult mai mare, am – camasi, bluzite cu maneca lunga, pulovarase, topuri, jachetute adunate – 74 elemente! Asta dupa ce m-a obligat Iubi sa arunc hainele pe care nu le mai purtam, ca-i invadam si partea lui de dulap! Si mi se pare ca sunt extrem de putine, dar extrem de putine!

Asa, vorbeam de Iubi la shopping. Pe mine ma streseaza „Dar ce mai faci draga cu inca un pulovar roz pufos, ca mai ai doua?”. El nu intelege diferenta intre roz deschis si roz inchis, intre bluza pana deasupra taliei sau pana la talie, intre nasturi si cordon. Dupa maxim o ora, se plictiseste. Vrea sa bea o cafea, sa vada un film. Si ma streseaza! „Dar am mai trecut pe la Mango de patru ori pana acum!” Asa, si? Daca am trecut inainte sa-mi iau pantalonii de la Zara nu are nici o importanta, trebuie sa gasesc ceva asortat!

Iubi de obicei e tare amarat la shopping. Are o fata trista si lunga, mai ales cand il pun sa-mi tina plasele. De fapt, e singurul lucru care-mi place cand vine cu mine, ca nu-mi mai tin eu plasutele. Si ca sta la coada in locul meu… de trei ori, pana ma hotarasc ce imi iau.

Solutii? Cateva.🙂

1. Il las pe Iubi la o cafenea sau la un restaurant si-i mai duc plase din cand in cand.
2. Ii fac cadou un bilet la film, ii spun ca era ultimul si stiam cat de mult vrea sa vada filmul ala. Intre timp, eu ma sacrific sa merg in magazine!
3. Ii cumpar o carte si i-o las sa-si ocupe timpul la cafenea. Stai… ce carte?
4. Cumpar o gramada de ziare. In fiecare magazin il pun sa se aseze pe canapea si ii dau un ziar in timp ce eu probez.
5. Ii iau un tamaGucci din ala sa aiba grija de el si il cert daca nu-i da de mancare.
6. Ii spun ca de fapt cumparam haine pentru o cauza nobila, persoanele fara adapost, de exemplu. Cand le vede acasa, ii spun ca a rezolvat statul intre timp problema.
7. Il trimit sa se uite la magazinele de baieti si-l pun sa-mi povesteasca despre ceasuri si adidasi.
8. Ii cumpar fise pentru bowling, biliard, darts si restul de jocuri oribile de sus.
9. Inainte sa-i arat ce mi-am luat eu, ii dau un cadou dragut. Dupa aia nu mai are ce zice!
10 Il chem in cabina de proba cu mine… hihihi. Atunci chiar ca nu se mai supara de nimic!

Ce nu inteleg eu e de ce magazinele nu amenajeaza asa o zona pentru barbati, cu jocuri, poker, reviste financiare, de sport si alte chestii neinteresante pentru noi fetele? Ar fi mai placut si pentru ei, dar in primul rand pentru noi, ca nu ne-ar mai stresa atata!

2 Răspunsuri

  1. si– te-ai scos… ala e bou nicidecum iubi… ha ha, mai bine il lasi acasa..🙂

  2. yeap :))

Lasă un răspuns

