Obiecte Hello Kitty cute si roz

Hello Kitty este o pisi care vrea sa raspandeasca iubirea in lumea si numai cand te uiti la ea iti dai seama ca viata este frumu, deoarece ea este draguta. Mie imi place atat de mult de Hello Kitty incat am foarte  multe obiecte cu pisicuta draguta, adica am bijuterii si bluzite si gentuta.

Adica este cu roz, este o pisicuta draguta si vorbeste mereu de iubire si prietenie. Este perfecta, mie imi place atat de mult incat aproape ca am colectie.

Oare daca iti iei Hello Kitty lenjerie si daca mananci prajiturele, mancarica si fructe atunci te transformi intr-o Hello Kitty mare? Adica o sa miaun mai mult? Sau o sa-mi creasca urechile mai mari?

7 Răspunsuri

  1. Buna am citi comentul tau si vroiam sa te intreb daca ai si ceas hello kitty😀, ca vreau si eu sa imi iau si mie frica sa nu patesc ca sora mea care sia luat tot un ceas cu capaul de la ceas doar din otel inoxidabil si partea cealalta sa facut portocalie asa (nu e rugina) :-S. astept raspunsul tau:D

  2. imi plac foarte mult toate obiectele cu hello kitty. dar vreau sa stiu cand va aparea un joc electronic cu hello kity la fel ca my life

  3. naspaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!

  4. iubesc hello kitty!!!!!!!

  5. dyhtt gytn buid hngk nhuji mkoljn!!!!!

  6. dregb bhgjy iikgty yjytiko njgiy nfjg hbfhn gbf hgjyb uhjyhjyhg mhnhhh jjh hg bjguj lg hhgjtubyhy uhyjt yugth!!!!!

  7. hjyhbfbr dbdv3efe rbfhdbrf fbfbfg gtbfktk hymd fnd rfhdjj bf gnff jgtuj hjg gnth frh fhndh fhdhb dgegw 82825858588 bhfgdfg 4546458589 hhhhhbgjg 52868569 ghfhr 27689859 vvbsget 52727575785 gvvttffdcg 528/58589699 gngjjg 54556/bbgngnyh6586 hhhtht6528/5 gfh 5286 gnghbg 45725

Lasă un răspuns

