Sunt cam obo si ma plicti

Ma dor putin ochii ca am stat mult timp azi la solar si ma ustura. Iubi pateste la fel cand sta la calculator si eu ii tot zic sa nu mai stea atata sa verifice bursa ca poate sa fluctueze si fara el la calculator. El rade si zice ca nu-i nimic si ca din fluctuatiile alea imi cumpara masinuta draguta.

Si sunt cam supi pe chestia asta cu ochii, mai ales ca am si niste chestii… sa nu le zicem cearcane, dar eu stiu ca sunt cearcane, dar acum incerc o metoda psiho optimista prin care ignor problemele, cad doar partea buna si partea rea trece de la sine. Nu prea merge cu petele de pe covor de la oja, dar asta nu e treaba mea.

Plus ca m-am cam plicti cat am stat azi la solar si cred ca de-aia m-am si obo. Adica, a devenit plictisitor sa stau intinsa asa, data viitoare ma duc la ala vertical si profit de ocazie sa fac si jogging daca tot sunt acolo. Desi cred ca o sa ma cam sicti ca e mic si o sa mi se ia de la atatea ture in jurul bikinilor.

Trebuie sa fac ceva sa ies din toata depri asta ca simt cum mi se strica tenul si nu o sa mai fiu frumu. Si asta ar fi super naspa.

Un răspuns

  1. buna. mi-a placut articolul si m-a amuzat rau…. am avut si eu o iubita cam un an si jumatate asa papushica … si folosea la fel cuvinte gen „obo”, „plicti”, „buna dimi”. mi-ati amintit de ea si chiar cred ca am sa o sun.

Lasă un răspuns

